Tuesday 11 June 2013

Barra Gel NR & Minyak Berubat Herba NR Superb !




o        Barra Gel
Formula yang diperkaya dengan herba-herba terpilih seperti sireh yang terkenal sebagai agen pembersih dengan cirri anti septic amat baik untuk melegakan dan melembapkan serta menyokong penstrukturan komponen tisu, Ia memberikan keselesaan dan kesegaran seharian.
Ia adalah kegunaan Luaran untuk amalan kesihatan. Cucian harian untuk kebersihan peribadi seisi keluarga. Digalakkan penggunaannya selepas datang Haid dan semasa mengandung.

Cara Guna Barra Gel:

Untuk Kebersihan & Kerapian Sulit Kewanitaan Wanita:
ü                  Sehari sekali atau Pagi & Malam, lakukan cucian & cebuk bahagian sulit dengan Barra Gel.
ü                  Cuci bersih bahagian sulit (luaran faraj) dengan air terlebih dahulu. Tuangkan 1 @ 2 titis Barra Gel dan lakukan sapuan & cucian luaran faraj serta dalaman faraj (gunakan jari telunjuk untuk cucian meruang ini).
ü                  Cebuk Bersih. Kesat Kering. Kemudian, lakukan sapuan seperti di bawah ini:
§                     Jika Saluran Faraj Longgar & Berair atau Keputihan atau Lelehan Sulit – Sapuan 2 @ 3 titis Phyto Vagin Gel ke dalaman Saluran Faraj. Biarkan selama 2 @ 5 jam. Jika perlu, cucian semula selepas 5 jam dan sapuan semula, dibiarkan semalaman. Ulangi kegunaan sehingga berjaya mengatasi keputihan dan merapatkan saluran faraj.
§                     Jika Saluran Faraj Longgar & Kekeringan – Ulangan sapuan 1 titis Krim Mustajab ke seluruhan saluran faraj. Dibiarkan selama 2 @ 5 jam. Cucian semula dan sapuan semula dibiarkan semalaman. Ulangi kegunaan sehingga berjaya mengembalikan keadaan lubrikasi normal.
§                     Untuk Kesihatan & Kesegaran Sulit – Sapuan Minyak Berubat Mustajab disyorkan ke seluruhan saluran faraj. Ulangi kegunaan mengikut keperluan anda. Boleh gabungkan kedua-dia Phyto vagin Gel dengan Minyak Berubat Mustajab untuk Kerapian & Kesegaran bahagian sulit anda.

Untuk Kebersihan & Kesegaran Sulit Remaja (Yang Tidak Berkahwin) :
ü                  Sehari sekali atau setiap Pagi & Malam, lakukan cucian & cebuk bahagian sulit dengan Barra Gel.
ü                  Cuci bersih bahagian sulit (luaran faraj) dengan air terlebih dahulu. Tuangkan 1 @ 2 titis Barra gel dan lakukan sapuan & cucian luaran faraj sehingga bersih.
ü                  Cebuk bersih. Kesat kering. Biarkan TANPA sapuan KECUALI:
§                     Jika Bermasalah Keputihan atau Lelehan Sulit – Sapuan Minyak Berubat Mustajab ke bahagian luaran faraj dan tuangkan ke atas Panty Liner. Ulangi sapuan beberapa kali dalam sehari untuk membantu mengatasi ketidakselesaan sulit.
§                     Jika Bermasalah Kegatalan Sulit – Gabungkan ½ sudu the Mustajab Balm digaul dengan Minyak Berubat Mustajab untuk sapuan luaran faraj. Ulangi sapuan beberapa kali sehingga sembuh.

Order & Enquiries:
Email: ctroszaimah@ymail.com
FB: Set Berpantang dan Bersalin
SMS/WhatsApp/LINEchat/WeChat: 016 365 2308
Website: setberpantangdanbersalin.blogspot.com





o        Minyak Berubat Herba (Mustajab)
Minyak Berubat ini digunakan secara traditional untuk melegakan sakit-sakit ringan pada otot dan sendi, luka ringan dan gatal-gatal kulit.

                Cara Guna Minyak Berubat Herba:
                Untuk Baby:
ü                  Untuk sapuan ke seluruh bayi. Membantu menanggalkan sel kulit mati bayi, melicinkan dan menghaluskan kulit bayi.
ü                  Menanggalkan kerak pada kepala bayi.
ü                  Menghindarkan bayi dari terkena angin pasang (bayi lelaki) dan pra-awal keputihan (bayi perempuan).
ü                  Mengelakkan bayi dari terkena kembung angina.
ü                  Boleh dijadikan sebagai minyak celak.
ü                  Memebantu mempercepatkan proses penanggalan tali pusat bayi (3-5 hari) dan mengurang kesakitan bayi sepanjang proses itu.

Untuk Ibu Berpantang dan Wanita:
ü                  Penggunaan Minyak Berubat Herba ke atas tuala wanita sepanajng kedatangan darah haid akan membantu menyegarkan dan memperlancarkan aliran darah haid.
ü                  Membantu melegakan iritasi bahagian sulit kesan lelehan sulit semasa hamil.
ü                  Memelihara kesihatan sulit wanita selepas bersama, semasa dan selepas haid dan juga semasa kehamilan.
Semasa Haid – Sapuan Minyak Berubat Herba Mustajab ke bahagian luaran faraj dan tuangkan ke atas tuala wanita atau pad untuk membantu mengatasi masalah senggugut, ketidakselesaan sulit atau bahagian ari-ari (abdomen bawah) dan mengatasi haid berbau di samping melancarkan peraliran darah anda.
               
                Untuk Penggunaan Keseluruhan:
ü                  Minyak sapuan harian serbaguna untuk kegunaan seisi keluarga.
ü                  Berkesan sebagai sapuan penjagaan kesihatan dari hujung rambut sehinggalah ke hujung kaki.
ü                  Mengatasi masalah kembung dan sakit perut.
ü                  Membantu melegakan batuk berterusan, sinusitis sederhana, sakit kepala, sakit telinga dan gusi, rasa kebas, pembekakan ringan tulang penyambung, sakit otot, kekejangan perut, kabur penglihatan, terseliuh, melecur, luka dan lebam.
ü                  Mengurangkan masalah kelumumur, penguguran rambut dan memperbaiki keadaan yang lebih sihat untuk pertumbuhan rambut.




**************
Inginkan Tips Kecantikan persis artis? Cepat Langsing?
Inginkan Tips memperbanyakkan susu badan?
Inginkan Tips Kesihatan dan Set Bersalin dengan Mudah & Murah? Layari

CARA ORDER:
************
Pm,msg@whatsupp me :
016 3652308
ctroszaimah@gmail.com
Independent Distributor
ID No: 1071886

No comments:

Post a Comment