Friday 14 June 2013

Param... Pilis....Tepel...

PARAM
Berfungsi sebagai menghaluskan dan melicinkan kulit, menghindarkan badan masuk angin, tubuh sentiasa hangat dan panas, mengurangkan kesan-kesan pecah pada anggota badan,memulihkan otot, bakar lemak dan hilangkan bau badan.

PILIS
Adalah sejenis ramuan yang digunakan untuk mengurangkan panas di kepala, mengelakkan sakit kepala, menghindarkan rasa pening, menyegarkan mata dan mengelakkan mata rabun semasa usia muda dan dapat mengurangkan pitam. Mostly Indonesian & Javanese yang applied this pilis at least 30days during the confinement. This is helping to avoid dizziness and blurred eyes visions. It is believe this help to prevent headache when we old…huhuhu…..

TAPEL
Tapel ni helps to tones and tighten up the stomach muscles and expelled wind out from Momies tummy after delivery...
Sapuan pada perut yang bertujuan mengurangkan rasa sakit-sakit selepas bersalin, mempercepatkan pengeluaran darah kotor, mengempiskan perut serta memulihkan kulit perut dan menegangkan kulit perut. Ini dilakukan sebelum memakai bengkung dan sapu sekitar perut.
TIPS! !   Kalau yang pakai Set Bersalin NR tu mula-mula pakai Minyak Herbanika & Krim Herba Barut then sapu sekitar perut…depan ..belakang…ari-ari…peha…barulah pakai Bengkung yea……


~ Just Sharing ~

*********************
Inginkan Tips Kecantikan persis artis? Cepat Langsing?
Inginkan Tips memperbanyakkan susu badan?
Inginkan Tips Kesihatan dan Set Bersalin dengan Mudah & Murah? Layari https://www.facebook.com/SetBerpantangDanBersalin
http://setberpantangdanbersalin.blogspot.com/
www.truewhite2u.com/ctedzreena

CARA ORDER:
************
Pm,msg@whatsupp me :
016 3652308
ctroszaimah@gmail.com
Independent Distributor
ID No: 1071886

No comments:

Post a Comment